وقتی پزشکی قانونی اعلام کرد زن میانسالی که جسدش در خانه شوهر صیغه‌ای‌اش پیدا شده بود به قتل رسیده است، همسر وی به اتهام قتل بازداشت شد و تحقیقات از او آغاز شده است.

خلافکار

همشهری آنلاین؛ ‌ حوادث: اواخر فرودین امسال، به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زنی جوان در خانه شوهر صیغه ای خود جان باخته است. علت مرگ این زن مشخص نبود و چون ماجرا مشکوک بود، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر را صادرکرد.

با شروع بررسی‌های پلیسی، ماموران به تحقیق از شوهر زن میانسال پرداختند.

وی گفت: چند سال قبل معتاد شدم و همسر اولم از من جدا شد. در یکی از پاتوق‌هایی که برای خرید و مصرف مواد می‌رفتم با مهناز(مقتول) آشنا شدم. مدتی بعد از این آشنایی به صورت موقت ازدواج کردیم و زندگی‌ آرامی داشتیم تا اینکه ۸ ماه بعد مهناز ناگهان غیبش زد و ناپدید شد.

متهم ادامه داد: چند روز به دنبالش می‌گشتم تا اینکه به من پیام داد و گفت که به سفر رفته است. ۶ ماهی از او بی خبر بودم تا اینکه چند روز پیش برگشت و من از او خواستم برای تمدید مدت صیغه‌مان باهم قرار بگذاریم. او قبول کرد و روز حادثه بعد از تمدید صیغه، ‌به خانه ام آمد. او شب را در خانه من بود اما صبح که بیدار شدم، متوجه شدم مهناز نفس نمی کشد و جان باخته است.

برای همین با اورژانس تماس گرفتم و پیکر مهناز به بیمارستان منتقل شد اما اعلام کردند که او جانش را از دست داده است.

هرچند مرد میانسال مدعی بود که همسرش به صورت ناگهانی در خواب جان باخته است، اما به دستور قاضی جنایی جسد ب پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ زن میانسال مشخص شود.

متخصصان پزشکی قانونی پس از کالبد شکافی جسد و انجام بررسی‌ها، ‌متوجه آثار کبودی روی گردن زن جان باخته شدند. آثار کبودی نشان می‌داد که او به دلیل خفگی جانش را از دست داده و این یعنی به قتل رسیده بود.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی، همسر صیغه ای او به دستور بازپرس جنایی بازداشت شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

کد خبر 876260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha